Sajtókampány

Sajtókampány

Az illatmarketing egyik leghatékonyabb eszköze az illatos sajtóhirdetés vagy sajtókampány. 
Az illatos felület egy speciális illatkapszulás lakk segítségével kerül a felületre. A felület könnyed érintésével azonnal felszabadul az illat és perceken át érezhető marad. Az ismételt érintés ugyanezt a hatást éri el, a felület méretétől függően akár több százszor is.
Kampányok

Kampányok

Az illatkapszulás lakktechnológia lehetővé teszi, hogy bármilyen mázolt, ismertebb nevén, műnyomó papírfelületen megjelenítsünk szinte bármilyen illatot.
A kiadványok, brosúrák, leporellók vonzó külseje és gondosan szerkesztett tartalma az azokban tárgyalt témához illő illattal vagy illatokkal még kívánatosabbá tehető, mely óriási előnyt jelent a versenytársakkal szemben.
Szóróanyagok

Szóróanyagok

Az üzletekben elhelyezett szórólapok, brosúrák, és egyéb szóróanyagok illatosítása pl. egy új fűszer esetében kiváló lehetőség a megkülönböztető kommunikációra és a vásárlásösztönzésre. Az illatos szóróanyagokat szintén nagyobb eséllyel visszük magunkkal és amellett, hogy kitűnően elérik a vásárlót és célba juttatják az üzenetet, még szórakoztatnak is, amely korunk vásárlója számára igen fontos.
DM

DM

Az illatos megoldások kedvezően befolyásolják a különböző direct mail eszközök hatását. Köztudott, hogy ez az egykoron leghatékonyabbként számon tartott marketing eszköz mára teret vesztett.
Azonban egy, a témához illeszkedő illattal ellátott akciós ajánlat, megrendelőlap vagy termékismertető már a felbontás után felkelti a potenciális vásárló érdeklődését. Az érintésre felszabaduló illat hatására az olvasó sokkal inkább az érzelmeire hagyatkozik és nagyobb eséllyel fogadja be a leírt tartalmat, így az illatmarketing nagyban növeli az esélyt a vásárlásra.